منم سزارین اختیاریم
من سزارین اختیاریم
من سز اختیاری بودم بهترین تصمیمه
من سزارین
من سز میخوام هرکیو میبینم میگه طبیعی منم نا امید شدم🙆🏻♀️🤣
منننن سز اختباری
من اختیاری
من اولیمو اختیاری بودم
کار خوبو تو میکنی مطمعن باش
من هیچوقت پشیمون نشدم
من من🤣
اتفاقا همه میرن سمته سزارین کمتر کسی پیش میاد دیگه طبیعی زایمان کنه
من من
بهترین کاری ک میتونی در حق خودت بکنی...چیه زایمان طبیعی...من طبیعی زایمان کردم هنوز ک هنوز اثرات تموم شده بخاطر زایمان سختم افسردگی بدی گرفتم
انفاقا برهکس گفتی که😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.