۱۳ پاسخ

منم سزارین اختیاریم

من سزارین اختیاریم

من سز اختیاری بودم بهترین تصمیمه

من سزارین

من سز میخوام هرکیو میبینم میگه طبیعی منم نا امید شدم🙆🏻‍♀️🤣

منننن سز اختباری

من اختیاری

من اولیمو اختیاری بودم

کار خوبو تو میکنی مطمعن باش

من هیچوقت پشیمون نشدم

من من🤣

اتفاقا همه میرن سمته سزارین کمتر کسی پیش میاد دیگه طبیعی زایمان کنه

من من

بهترین کاری ک میتونی در حق خودت بکنی...چیه زایمان طبیعی...من طبیعی زایمان کردم هنوز ک هنوز اثرات تموم شده بخاطر زایمان سختم افسردگی بدی گرفتم

انفاقا برهکس گفتی که😂

سوال های مرتبط