من کالسکه رو۱۳۸۰۰کیدیلو قبل عید خریدم
کیف و کریر جدا خیلی افتاد برام☹️☹️
من ست کالسکه و کریر و ساک نوزاد ۵۸۰۰ گرفتم البته چند ماه پیش
خوب خریدی
من جدا جدا خریدم هر کدومو بیشتر هم برام تموم شد
اما واقعا کیفیتشون عالیه
منم دلیجان گرفتم۶۷۰۰
من فقط کالسکه برند کیدیلو رو ۱۵گرفتم
من فقط کالسکه۱۶ کیدیلو
خیلی خوب گرفتی والا.چه مارکی؟
من ست ۳ تیکشو از دیجی کالا ۶ تومان خریدم
من فقط کالسکه برند مکسکوزیگرفتم ۲۴ تومن
من قبل عید فقط کالسکه شد ۱۵ تومن
کیدیلو خریدم
من هیرو پلاس دلیجان گرفتم کالسکه و کریر ۹تومن
چه خوب خریدی چه مارکی؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.