۴ پاسخ

ناف درد داره من به بازو میزدم
هم کل بارداری هم بعد سزارین

سرنگ مخصوص هپارین با سرنگ معمولی انسولین متفاوته،خیلی باریک و خیلی نازک اصلا هم درد نداره…من دو روزه دارم با این سرنگای جدید میزنم خیلی خیلی بهتره…رو بازومم میزنم…فقط باید اهسته تزریق بشه چون روغنیه

من دور ناف

ب فاصله ۴ انگشت دور نافت بزن .یا بازو بزن

سوال های مرتبط

مامان هامین💙 مامان هامین💙 ۱ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی