ناف درد داره من به بازو میزدم
هم کل بارداری هم بعد سزارین
سرنگ مخصوص هپارین با سرنگ معمولی انسولین متفاوته،خیلی باریک و خیلی نازک اصلا هم درد نداره…من دو روزه دارم با این سرنگای جدید میزنم خیلی خیلی بهتره…رو بازومم میزنم…فقط باید اهسته تزریق بشه چون روغنیه
من دور ناف
ب فاصله ۴ انگشت دور نافت بزن .یا بازو بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.