۴ پاسخ

من دارم خیلی خوبه عالیه از اون یکی مدل کالسکه ها راحت تره...پاهاش میمونه داخل

مال منم این مدلیه فعلا که راضیم

مال من ازهمین مدله
من ک راضی بودم پاهاش داخله بیرون نمیاد

بچه خواهزم داشت اصلاااا استفاده نکرد بیرون خونه چون خیلی سنگین و جا گیر بود

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان اِلسانا مامان اِلسانا ۹ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۵ ماهگی