سوراخ باید بالا باشه
عزیزم سوراخ باید بالا باشه رو زبون باشه که میگیرم به زبون بسته میشه
مثل پستانک هست پهن رو زبون گرده رو با بالا
بزنی تو نت هم میگخ
این مدل سخته میچسبه به ساق .اذیت میشه دکتربراون یا اونت بخر
ارتودنسیه من برای پسرم از همین مدل میگرفتم همیشه با معمولی ها بلد نبود بخوره دیگه عادت کرده بود به این سوراخش باید روی زبونش باشه
این چه مدلیه ارتودنسیه میگیرن بچه ها؟
مارک بیبی لنده.از دخترم همین مدله سوراخش بالا باید بیفته اون قسمت صافش رو زبون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.