پسرم همش یبار تو ۲۴ ساعت براش عوض کردن جمعا دو عدد نمیزاشتن شیرخشک بدیم خودمم شیر نداشتم. حدود ۹ ساعت بعد سزارین گفتن شیر بده همین اثر داشت که ادرار مدفوع نداشت
من کلا دوازده تا بردم ولی سه چهارتا مصرف شد
من واسه پسرم پنج تا گذاشتم با ی دستمال مرطوب کوچولو ولی کم اومد و شوهرم رفت پوشک و دستمال خرید اورد
حتما ی بسته ۲۰ تایی بزار واسه احتیاط
یک بسته ببر
ده تا ببر
بستگی داره خواهر من اگه شیرخشک بدم کلا بعد شیر هی پوشک باید عوض کنم ولی شیر خودمو میدم کمتر استفاده میشه😅
عزیزم اصلا نمیشه پیش بینی کرد من وزن بچم هم خوب بود سه روز اکسیژن گرفت یه بسته تقریباً استفاده شد تا الان هم سه بسته بزرگ استفاده کردم اولش مدفوع زیاد میکرد الان ادرارش زیاد
اونجا شوهرتو میفرستن بخره لازم نی ببری
تو بیمارستان ده تا ببر
یک بسته ببر حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.