ترس و استرس نداشته باشی راحت میتونی رانندگی کنی
عزیزم تا خودت تنها رانندگی نکنی راننده نمیشی اینجوری وقتی یکی کنارت نشسته استرست بیشتر میشه تمرکزت کمتر
ولی تنها برو جای خلوت آروم رانندگی کن نهایت با دنده دو بیشتر نرو روزای اول مطمئن باش راحت یاد میگیری
من خودم ۱۳ساله راننده ام تا گواهینامه گرفتم تنها رانندگی کردم سریع یاد گرفتمولی شوهرم باهام میومد استرس میگرفتم
صبوری لازمه😑😑
خثته نشو
دقتت رو بالاببر
آرامشتو حفظ کن
تنهایی میری تمرین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.