این بیسکوییت چطوره برا بچه ها ?

تصویر
۸ پاسخ

این روش نوشته از بعد یکسالگی چطور شماها دادید

از کجا میشه تهیه کرد؟

دخترامون هم اسم و هم سن اند

من به تینا میدم.. با ی کم چایی خیلی کمرنگ تو چایی حل میکنم

با شیرداغ حل میکنم خوبه
ولی همون مادر خوشمزه تره

طعم شیر خشک میده یکم سفته ولی من تو شیر له کردم دادم

طعمش دقیقا شیرخشک.خوبه ولی سفته

من یبار گرفتم خیلی سفته

سوال های مرتبط

مامان بارمان👼🏻🐥 مامان بارمان👼🏻🐥 ۱۲ ماهگی