۹ پاسخ

انقباضات چطوریه ؟؟؟من ریز دارم

چرا؟؟

عب نداره خواهر تحمل کن دیگه چیزی نمونده ایشالله بچتو بسلامتی بغل میگیری ♥️
من از اول استراحت مطلق هستم و از ۲۲ هفته دیگه فقط برا سرویس میرم خیلی سخته 😞

خیلی سخته خدا کمکت کنه من از ۲۲ هفته استراحت بهم داد به خاطر طول سرویکس پایین

میگفتی امپول ریه بزنه

چه قرص و دارویی داد برای انقباض؟

چراخب

چرااا

عزیزم چرا استراحت مطلق شدی؟

سوال های مرتبط