انقباضات چطوریه ؟؟؟من ریز دارم
چرا؟؟
عب نداره خواهر تحمل کن دیگه چیزی نمونده ایشالله بچتو بسلامتی بغل میگیری ♥️
من از اول استراحت مطلق هستم و از ۲۲ هفته دیگه فقط برا سرویس میرم خیلی سخته 😞
خیلی سخته خدا کمکت کنه من از ۲۲ هفته استراحت بهم داد به خاطر طول سرویکس پایین
میگفتی امپول ریه بزنه
چه قرص و دارویی داد برای انقباض؟
چراخب
چرااا
عزیزم چرا استراحت مطلق شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.