مای بیبی بهتره،دختر منم تا زمانی مولفیکس می بستم براش زیاد اینطوری میشد.
مولفیکس امار نشتیش بالاعه کای بیبی خوبه
مولفیکس برا من کلا نشتی میداد. حتی اگه نشتی نمیداد ام بوی جیشو پخش میکرد.. مای بیبی گرفتم بهتر شد.
عزیزم بچت چند روزشه؟
شاید شل میبندی
من هانیز سایز سه میبندم همیشه خوب بوده در نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.