من از یک ماهگی
منم دیگه سایز ۱ خط میندازه بسته اخرو دارم استفاده میکنم دیگه ۲ ببندم
بچه من ۵ کیلوئه ،تازه داره خط میندازه که دیگه باید عوض کنم
من یک و یه هفته هس شروع کردم ولی کوچیک شد سریع روپاش خط میندازه الان میخام ۲ببندم
خب چند کیلویه بچت .تا ۶کیلو میتونی سایز یک بزنی.هم تعدادش بالاتره از سایز دو هم میگن سایز بزرگ بزنی بعدا پاشو از هم باز میزاره تو راه رفتن
هروقت هی نم داد و خط انداخت رونش یعنی کوچیک شده
من الان میبندم
از یک ماهگی
من که فعلا ۱ میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.