۹ پاسخ

من از یک ماهگی

منم دیگه سایز ۱ خط میندازه بسته اخرو دارم استفاده میکنم دیگه ۲ ببندم

بچه من ۵ کیلوئه ،تازه داره خط میندازه که دیگه باید عوض کنم

من یک و یه هفته هس شروع کردم ولی کوچیک شد سریع روپاش خط میندازه الان میخام ۲ببندم

خب چند کیلویه بچت .تا ۶کیلو میتونی سایز یک بزنی.هم تعدادش بالاتره از سایز دو هم میگن سایز بزرگ بزنی بعدا پاشو از هم باز میزاره تو راه رفتن

هروقت هی نم داد و خط انداخت رونش یعنی کوچیک شده

من الان میبندم

از یک ماهگی

من که فعلا ۱ میبندم

سوال های مرتبط

مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی