۵ پاسخ

طبيعيه تو فرني ي قاشق كم روغن زينتون بدون بو بريز

ن مشکلب نداره اگ گریه نمیکنه بچه منم اینجوریه گاهی وقتا

شکم رو چون جمع میکنه

سیب یبوست میاره از اونه

از سیبه

سوال های مرتبط