صورت دخترم جوش شده چیکارکنم؟

تصویر
۷ پاسخ

اول اد بزن دیدی نمیره ببر دکتر حساسیت پروتئین گاوی نباشع

واسه نوزاد منم بود پمادهیدروکورتیزون دکتر پیشنهاد داد
البته کوچولوی من خیلی زیاد بود جوشاش وخارش داشت

حتما ببرش دکتر نی نی منم اوایل ب دنیا اومدنش جوش زد همه گفتن طبیعیه و گذشت(ممکنه برای بعضی ها طبیعی باشه)ولی بعد چند وقت فهمیدم حساسیت به پروتئین گاوی داره و اون جوشا و دونه ها بخاطر اون بوده

حتما یسر دکتر ببر،،من پسرم همینطوری شد دونه ریخت و خشک شد پوست صورتش،، بردم دکترش گفت حساسیت به پروتئین گاویه شیرخشکش عوض کردیم کامل خوب شد،،پماد هیدروکورتیزول هم داد زدم یکی دورور کامل خوب شد

آد بزن میره

دقیقا مث پسر منه میگن طبیعیه الان که 53روزشه کم شده

ببرش دکتر عزیزم بهش پماد بده

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی