سلام عزیزان تو روبیکا گروه چت تجربیات مادران باردار و اقدامی ها دارم آیدیم میذارم برا دریافت لینکش pm بدید
@noorZendegi_psy
از تستهایی که همه خانم ها حداقل سالی یکبار تحت نظر دکتر زنان باید انجام بدن که از سلامتی دستگاه تناسلی مطمئن بشن برای اینکه خدای ناکرده از هر گونه توده فیبر کیست و دیگر بیماریهای رحمی و همچنین بیماریهای مقاربتی مثل زگیل که برای زنان خطرناک مطلع بشن
من تاجاییکه اطلاع دارم پاپ اسمیر سرطان دهانه رحم.چون خودم انجام دادم از دکتر پرسیدم
التهاب سیستم ایمنی رحم
زخم دهانه رحم، عفونت، اگه درخواست بدی hpv هم بررسی میکنن
برای عفونت..سرطان دهانه رحم
باکتری قارچ عفونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.