۴ پاسخ

پماد بگیر استفاده کن
پماد آنتی فیشر باریج
پماد رکتول
شربت لاکسی ژل
شیاف همرویید روزی دوبار چرب
روزی یک شیاف

سوپ درست کن روغن حیوانی محلی بریز داخلش کامل شکمتو نرم میکنه من ک درست میکردم خوب بود شربت لاکسی ژل هم خوب بود واقعا

بنده خدا بواسیر گرفتی شاید من گرفتم دارم میمیرم از دردش

شربت لاکسی ژل بخور

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی