با دستمال کاغذی امتحان کن
رفلاکس پوار کار نمیکنه 😑 سرما خورده بود پوار خوب بود ولی رفلاکس اصلا اینقدر باید بزنم تا بخواد کاری کنه که اینقدر سرشو اینور اونور میکنه میترسم دماغش زخم بشه دستمال لوله کن اول قطره بزن نرم شه بعد با دستمال در بیار
من با ته اون سنجاق ریز ریزا طلاییا تمیزمیکنم اروم
قشنگ راه تنفسشم باز میشه
بهتره پواره
شیر خودت یا اب ملایم با قطره چکان بکن
اگه رفلاکس داشته باشه هم بینی خس خس میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.