بچها من حس میکنم یکم زیر دلم درد می‌کنه طبیعی

۳ پاسخ

منم دارم کم گاهی

در حد کم و معمولی و گذرا طبیعی هس و حالا حالاها این دردها باهاته😅😅 ولی اگه دردت خیلی شدید و غیر قابل تحمل و مداوم بود باید بری دکتر

در حد کم اره طبیعیه. ولی اگر خدای نکرده انقباض رحم باشه و شدید باشه باید به دکتر مراجعه بشه

سوال های مرتبط

مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری