منم دارم کم گاهی
در حد کم و معمولی و گذرا طبیعی هس و حالا حالاها این دردها باهاته😅😅 ولی اگه دردت خیلی شدید و غیر قابل تحمل و مداوم بود باید بری دکتر
در حد کم اره طبیعیه. ولی اگر خدای نکرده انقباض رحم باشه و شدید باشه باید به دکتر مراجعه بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.