عزیزم من تلگرام گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگو بیارمتون
رحم داره جا باز میکنه طبیعیه تا وقتی لکه بینی و درد شدید نداری همش طبیعیه
منم هم هفته شمام عزیزم گاهی میگیره ول میکنه نگران نباش انقباضات رحمیه
عزیزم دکترا میگن کلاً طبیعیه تا ۱۵ ۱۶ هفته فکر کنم این دردو داریم و بعضیام تا آخرین ماه این دردو دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.