بچها زیر دلم درد میکنه براچی‌؟؟ ۱۰ هفتم

۴ پاسخ

عزیزم من تلگرام گروه دارم واسه اقدامیا و اونایی که باردارن اگه دوست داشتین بگو بیارمتون

رحم داره جا باز میکنه طبیعیه تا وقتی لکه بینی و درد شدید نداری همش طبیعیه

منم هم هفته شمام عزیزم گاهی میگیره ول میکنه نگران نباش انقباضات رحمیه

عزیزم دکترا میگن کلاً طبیعیه تا ۱۵ ۱۶ هفته فکر کنم این دردو داریم و بعضیام تا آخرین ماه این دردو دارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی