به هیچ عنوان ۳نگیر گرفتم فروختم چون اصن بچه توش راحت نیست نوع تاب دادنش اصلا خوب نیست بیشتر بچه رو بیقرار میکنه تا اروم.
مدل ۲ هم بدک نیس یه مدل دیگه هست اسمش گهواره چوبی سنتی (ننو) هم فلزیش هست هم چوبی که مدلای مختلفی داره تاشو هم هستش اونا عالین ارامش خاصی به کوچولوها میده
من شخصا عاشق شماره 1 که خیلی دلم ازش میخواد
گزینه یک خیلی قشنگه و جمعوجوره گزینه ۳ واسه کنار مادر خیلی بنظرم بزرگه شماره ۲ خوبه اونم جمعوجوره فقط یچیز بگیر زیرش چرخ دار باشه و لندو بشه
من گهواره ننو چوبی گرفتم
2 فک کنم
از نظر کاربردی بودن اکثرا میگفتن شماره ۲ خودم میخوام بگیرم
اولیه خیلی خوشگله ولی سومیه به نظرم مقاوم تره
بنظرم مدل 3خوبه
شماره 3 اگه بگیرم واسه اتاق خودش میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.