خانما سرلاک چ قیمتی میخرین

۶ پاسخ

سویق بنظرم بهتره قیمتشم مناسب تره من پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره تاحالا نتونستم براش سرلاک بخرم چون اکثرا همشون داخلشون شیر دارن ولی جاش سویق گندم و جو و برنج و بادام میخرم هم خوشمزست هم وزن دهیش خوبه هر قوطیشم میخرم 160 تومن

۲۳۰ خریدم هفته پیش

از عطاری گرگان سویق چهارمغز بگیر بهتره

دو هفته پیش گرفتم ۳۶۰

۲۵۰ قبل عید خریدم
طعم چند میوه

سرلاک حریره بادام از بقیه گرون تره قبل عید ۳۶۰ گرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان پسرم علیسان 🩵 مامان پسرم علیسان 🩵 ۱۵ ماهگی
مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 مامان 👱🏻‍♀️Hannah💖 ۲ سالگی