سویق بنظرم بهتره قیمتشم مناسب تره من پسرم آلرژی به پروتئین گاوی داره تاحالا نتونستم براش سرلاک بخرم چون اکثرا همشون داخلشون شیر دارن ولی جاش سویق گندم و جو و برنج و بادام میخرم هم خوشمزست هم وزن دهیش خوبه هر قوطیشم میخرم 160 تومن
۲۳۰ خریدم هفته پیش
از عطاری گرگان سویق چهارمغز بگیر بهتره
دو هفته پیش گرفتم ۳۶۰
۲۵۰ قبل عید خریدم
طعم چند میوه
سرلاک حریره بادام از بقیه گرون تره قبل عید ۳۶۰ گرفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.