۱۵ پاسخ

او خودااا😍،هیچی عزیز اصلاسخت نیس خود واکسن ولی دقت کن با دندون دراوردن و خدانکرده سرماخوردگی همراه نباشه و بلافاصله بزار بازی کنن و راه برن یک روز اول استا بده مثل واکسنای قبل فقط چون الان راه میرن یکم پاشون درد میگیره

اصلا سخت نبس بدون تب بدون درد

نه اصلا قبلش پاراکید ندی، اون وقت دور از جون ممکنه تب پنهان بگیره
وقتی واکسنو زد بعدش بزار خیلی راه بره

مثه واکسن های قبله ولی چون از عصری دیگه خیلی درد میکنه میترسن راه برن یه کم سخته وگرنه که هیچ
استا بده هر چهار ساعت حتما بده چ تب داشت چ نداشت
قبل از این که تب شروع بشه بده
کمپرس گرم هم بزار
بهداشت به من میگه اگه بچه های قبلی رو گرم گذاشتی اینم گرم بزار
سرد یه بار گذاشتم خیلی بدتر شد
همش یه روز شب روزه از فرداش بهتر میشن راه هم میرن

😍ماشا... عزیزم چه ترفند باحالی😄 منکه هیچکار نکردم فقط بعدش بردم فروشگاه کمی راه رفت هیچیشم نشد فقط یکم شب اول دما بدنش رفت بالا باپاراکید کنترل شد

نترس
برای ما ک خیلیی سبک بود
امشب ببرش حموم فردام بعد واکسن ببرش پارک قشنگگگ راه بره
بعدش پاراکید دوبرابر وزنش بده
حتما هر۴ ساعتو بده حتی اگ تب نداشت برای دردس بده
هر ۴ساعتم نیم ساعت زودتر از موعد بده مثلا موعد دارو ۳ بود ۲:۳۰ بده

هندونه فراوون بده بخورن جلوی تب رو میگیره . هوای خونه خنک باشه . لباسشون کم باشه .پاراکید سر ساعت بده. شیاف استامینافت تو خونه داشته باش حتما. پاشویه فقط با آب ولرم و فقط دست و پا ( به سر و صورت نزن)

منم دوقلوهام رو اینجوری میخوابوندم یادش بخیر خیلی دوران سختی بود

خييييلي سبكه نگران نباش اصلا

آی جون دلم واکسن ول کن چقدر بامزه خوابیدن چطوری پات درد نگرفت بوسشون کن از طرف من 😘😘😘

قبل واکسن بنظرم نباید پاراکید بدین همون بعد واکسن بدین

منم خیلی نگران بودم اما خداروشکر راحت گذشت خیلی کم بدنش داغ بود تب نه چند ساعت اولم یهو جیغ میزد فک کنم پاش درد میکرد بعد خوب شد

براب پسر من ن تب داشت ن درد ن بیتابی. نگران نباش سبکه

عزیزم خداقوتت بده،ان شالله براشون سبک باشه،ویکس بگیر بعد از واکسن بزن دور جای واکسن و یه نصف روز کمپرس سرد و بعدش کمپرس گرم بزار فقط

برا من دوقلوها تب هم نکردن و ساده گذشت ..بدن بچه ها با هم فرق داره
فقط یکم پاشون سفت شده
اینم مثل واکسن قبلی هاست زیاد تفاوت نداره

سوال های مرتبط