۷ پاسخ

خوبه ولی بیرون روی میاره

خیلی خوبه منم پسرم خیلی دوس داره بهش میدم

هرچیزی زیادش خوب نیست

شکمش زیادی کار میکنه

عالیه ولی خوب بجوه

ن خیلی هم خوبه

ب نظرم که خوبه دختر من قبلا میخورد حالا تف میکنه

سوال های مرتبط

مامان آقا یاسین 🩵 مامان آقا یاسین 🩵 ۲ سالگی