دخترا قبل اکو قلب جنین آسپرین بخوریم مشکلی نداره؟


#بارداری
#جنین

۳ پاسخ

نه عزیزم.دکتر به من گفت قرصاتو بخور فقط غذا های نفخ زا نخور.صبحم باید ناشتا باشی

هیچ ربطی نداره بخور

اکو قلب مثل سونو میمونه فک نکنم ربطی به آسپرین داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری