۱۱ پاسخ

سلام عزیزم خوبی گلم عکس دختر گلت حاظره بیا روبیکا فرستادم ببین

به به اسنکککک😍

لایک داری افرین
ممنونم‌بابت جواب سوالم درباره تیروییددوباره همونجا تاپیک زدم بخون
همش نگرانم برا حالم از جراحی نمیترسما اما میگم‌اگه‌ی روزی جراحی کنم کی مواظب بچه هام باشه

خیلی عالی
تا الان براش درست نکردم
مواد داخلش هم لگو عزیزم

وای همه مینویسن قند خونه فلان خونه😝😝😝

از ساندویچ ساز راصی هستین چی باهاش میپزین

میتونه بخوره؟

بلده اینو بخوره؟؟

میتونه بخوره تواین سن؟

میشه طرز تهیشو بگی؟

چجوری از خورشید خونه رسیدی به فضول خونه😂نوش جونش عزیزم موادشم بگو

سوال های مرتبط