سلام عزیزم بیا روبیکا
نووووش جان نبات خانوووووم خونه😍😘
نوش جان فکر کنم زیاد درست میکنی ن؟
اخه چند شب پیش هم ی عکس از همین غذا گذاشتی
عزیزم به خطر دختر گلت اون اینه رو بردار از فامیلامون افتاده روش اینه و شمدون بود اینه اش افتاده روش
عزیزم چقدرشو خورد؟
نوش جانش گلم
پسر منم شامش پاستا بود
منتها با گوجه و پنیر خامه ای😍❤️
درخواستمو قبول کن گلممم
به به کاش چه جوری درست کردی رو هم بگی
نوش جونش
سپهرادم پاستا دوست داره
نوش جونش بچهای من اصلا پاستا دوست ندارن با این که ماراکانی هم فقط شکلدار دوست دارن نمیدونم بخاطر شیرش میشه بدون شیر هم درست کرد
عالی 🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.