همینک الان ویار یا حالت تهوع داشته باشم ینی قلب بچه تشکیل شده
؟

۶ پاسخ

ایشالا نی‌نی سالم باشه فکرت رو با این چیزا درگیر نکن

ن گلم هرکسی فرق داره

اصلا ربط نداره عزیزم من حالت تهوع خرابه داشتم ولی قلب تشکیل نشده بود

اره گلم یعنی رشتش خوبه نگران نباش

یعنی رشد بچه ات خوب پیش میره

هیچ ربطی نداره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته پنجم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری