۶ پاسخ

نه والا من سرپسرم اصلا نداشتم
سر دخترمم نداشتم اصلا تا ماه 3 نمیدونستم باردارم

منم شندیم ولی میگن ربطی نداره من اصلا حالت تهوع 🤢 ندارم

چرت و پرته🤦‍♀️

ن اصلا علایم ربطی به تشکیل یا وجود بچه و قلب نداره .

اونایی که خیلی حالت تهوع دارن یعنی هورمون بارداری خوب توی بدنشون ترشح شده که روال بارداری داره پیش می‌ره متوقف نشده ... و من خودم نداشتم همش حس میکردم رشد نکرده ولی خدارو شکر خوب بود

ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری