۶ پاسخ

خدایی اون پولو بدیم گردو ماهی بخریم کمتر میسوزیم

گرااااان😮‍💨😮‍💨😮‍💨 من اخرین بار 1 و 800 گرفتم الان فک کنم گرون تر باشه😮‍💨

2و خورده ایه ولی از سایت خانومی بخر 800میده تخفیف زده من کلی ازش چیز میز گرفتم نصف قیمت همه تو تخفیف

۱۷۰۰ ت

من امگا سانستول گرفتم واسه دخترم برای حرف زدنش

والا من نخریدم ولی قیمتش دیجی کالا دیدم دومیلیون بود

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی
مامان ترنم مامان ترنم ۳ سالگی