نظر دکتر یا بهداشت رو بپرس که اول چی واسش مناسبه که شروع کنی
اول با فرنی شروع کن. بعد ۳ روز حریره بادام. بعد فرنی جو دو سر پرک. بعد کم کم پوره گوشت با سینه مرغ و پیاز و اب و یکم زردچوبه بذار بپزه پیازشو بنداز بره میکس کن بده بخوره. بعد پوره سبزیجات. بعد که تک تک همه اینارو تست گرفتی حداقل ۳ روز، سوپ بده با گل ماهیچه گوسفندی و برنج و هویج و سیب زمینی،بعدا بروکلی و عدس و لوبیا سبز اینام بریز تو سوپش. بعد از پایان ۷ کته میدی. رو سوپ و پوره گیر نکن لطفا. باید کم کم از بافت رقیق و فرنی بری رو پوره بعد کم کم میشه شیر برنج طور و کته. اول روزی ۳ وعده بده هر وعده ۱ قاشق سیلیکونی نوزاد. یا ۳ قاشق تو ۱ وعده هرطور دوس داشت. بعد یکی دو هفته ۱ میان وعده هم اضافه کن مثل میوه سیب موز گلابی. نمک و شکر ممنوع.
من دو روز بعد واکسن ک دخترم اوکی شد شروع کردم
دکترشم گفت فقط این ماه فرنی و حریره بادوم بدم،البته مرکز بهداشت شیر برنجو و سوپم گفت میتونم بدم،ولی من به حرف دکترش فقط همون دوتارو میدم
من با فرنی شروع کردم سه روز دادم
بعد سه روز پوره سیب زمینی سه روز هویج
بعد اولین سوپش هم برنج و سیب زمینی و هویج
دیگه پوره کدو دادم خیلی دوست داشت
بعد سه روز پوره سیب درختی دادم
دیگه میتونی سیب درختی رنده کنی تو فرنی بدی
یادت باشه در اخر که پوره یا فرنی دادی میتونی یکم شیرخشک یا شیر مادر اضافه کنی که رقیق بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.