یکم بفکر خودتون باشید بفکر بچه باشید چرا رابطه برقرار میکنید آدم نمیمیرع بدون رابطه که
خب نباید رابطه داشته باشی ..شاید جفتت پایینه یا طول سرویکست پایینه حتما زودتر دکتر برو سونو کنه برات ..
عزیزم احتمال داره دکترتون بگه که دیگه نزدیکی نکنید چون این علائم سقط هست من اینجوری میشود م یکی دو بار بعد نزدیکی بار دوم بچم افتاد حتما برو معاینه شو احتمال داره سر کلاژ بشی یا منع رابطه بزنن برات دیگه رابطه نداشته باش برو پیش ماما جتما
برو دکتر عزیزم باید سونو بدی
جفت پایین عزیزم این اتفاق موقعی که تو هفته ۲۴ بودم افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.