سلام تو شیردهی میشه باقاله استفاده کرد؟؟؟

۳ پاسخ

نه بچه باد می‌کنه😬😬😬

نه نخور واسه بچه خوب نیست خونش فاسدمیشه

ن میگن خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان هدی و مهدیه مامان هدی و مهدیه ۶ سالگی