خانوما قلوه تو هفته من بده؟

۴ پاسخ

نه عزیزم در حد تعادل اصلا بد نیست

من از اول بارداری می‌خوردم فقط جیگر نخوردم که دکتر گفت نخور کلا ولی دل و قلوه می‌خوردم مشکلی هم نداشتم خداروشکر .‌ بخور اشکال نداره

فک نکنم

هفتت بالاست میگن اگه ویارش داری بخور خیلی نخور

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی
مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 مامان Ariyan🐣👼🏻🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا جان مامان ایلیا جان ۱۲ ماهگی