شیشه شیر هی اور شی بهتره یا اونت ؟ شما کدومو گرفتی

۱۴ پاسخ

اونت بهتر عزيزم
هی اورشی میگن پرز میگیره
خواستی هم بخری از سایت خود اونت بخر قیمتش مناسب‌تر

منم اونت گرفتم

من اونت گرفتم

اول دکتر براون خوبه بعد اونت
هی اور شی شیشه خیلی خوبیه دو تا مشکل داره تو شب نور کم شیر داخلش مشخص نیست و اینکه پرز میچسبه باید بشوری همش

من اونت گرفتم

بی بی لند طرح اونت

اونت بهتره

منم اونت گرفتم، با سرشیشه دو سوراخ ولی اصلا خوب نیست باید سه سوراخ میگرفتم

من اونت گرفتم

اونت خریدم

اونت گرفتم
۱۵۰۰🙄

اونت میگن بهتره عزیزم

من دکتر براون گرفتم

من اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۲ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۱۰ ماهگی