۷ پاسخ

برندش فرقی نداره اما کم چرب میدم پرچرب که میدادم یبوست میشدن

پگاه پرچرب میدم همیشه
خیلی حساس نباشید ک چه برندی باشه شیر شیرِ دیگ مگه ما خودمون ماجان نخوردیم چیشد بهمون
تازه امروز اولین بار شیر لبنیاتی دادم اونم خورد و دوست داشت

من مزرعه ماهشام میدم ۴/۵
لابلاشم ازین پاکتی دنت ها میدم
کلا ۱ لیوان شبانه روز شیر میخوره

ماجان کم چرب(صورتی)
پرچرب جذب کلسیمش کمه

پسرم اصلا پاستوریزه نمیخوره...نیدو میدادم که دکتر گفت وزنش خوبه نیدو رو قطع کن الان نمیدونم دیگه چکار کنم هرکاری میکنم پاستوریزه نمیخوره

اکثرا ماجان یا کاله

ماجان ميدم من

سوال های مرتبط