من دارم زیاد استفاده نمیکنم
من دارم ولی باورمیکنی فقط یکیارهمون اول که خریدم استفاده کردم
داشتم خوب نبود موقع کندن موها درد داره لیزر برو خودتو راحت کن
دارم درد داره و موها رو زیر پوستی میکنه بیشتر ولی وقتی بزنی تا یک ماه راحتی
من بالای بیست ساله که دارم قبلا زیاد استفاده میکردم الان نه ، مال من مارکش براون هست کیفیتش عالیه
من دارم عالیه
منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.