۳ پاسخ

حتما ببر دکتر من پسرم مریض بود بردم اصلا دلروهاش فرق داشت با سرماخوردگی اگه مثل پسر من باشه شدید میشه مریضیش یدفعه

فک‌کنم فک‌کنم دونیم سی سی چون من تا حالا هر بار دخترم سرماخورده دکتر گفته ۲ونیم سی سی حتی وقتی کوچیکتر بود ولی تو بازم با نظر پزشکت برو

دکتر دختر من ۲/۵سی سی گفته بود هر۱۲ساعت

سوال های مرتبط