درد شدید نه طبیعی نیست.ولی بیشتر تو این هفته ها باید دراز بکشید.نباید خودتو خسته کنی دیگه الان یک نفر نیستی خیلی سر پا نمون و از خودت کار نکش
درد شدید طبیعی نیس حتما برو پیش دکترت
درد شدید ن طبیعی نیس
نه شدتش طبیعی نیس . یه شال ببند دور شکمت شاید یخ کرده ولی حتما دکتر برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.