مامانا من هنوز بچمو ختنه نکردم دیر نشده؟؟

۶ پاسخ

اگه وزن نینی موقع تولد خوب باشه یعنی ۳۵۰۰ به بالا میگن قبل از یک ماهگی میشه ختنه کرد درد کم تری هم میکشن و کمتر تکون میخورن . ولی اگه وزنش زیر سه کیلو بوده بهتره بعد از ۴۰ روزگی باشه که یک جون بگیره .
من پسرم ۳۸۰۰ بدنیا اومد خیلی ریز بود گذاشتم بعد از ۴۰ روزگی الان شده ۳۷۰۰

نه دیر نشده اما کوچیکه ببرش سریع من خودم بچم 25روزه بود بردمش ختنه کردم اصلااا اذیتم نکرد حتی واسع اولین جیشش که میگن گریه میکنه اذیت میکنه واسه همون گریه نکرد که متوجه بشم جیش کردع و اینکه قنداق بود پاهاشم زیاد تکون نمیخورد همین روزا سریع ببرش بچه هرچی کوچیکتر پوستش نازکتره و سریع خوب میشه

ببر خوب موقس

معمولا میگن ۴۰ روزه بشن بعد انجام بدین،من هردوتا پسرمو بعد ۴۰ روز ختنه کردم

نه قبل 40 روزگی بهترین تایم هست

وا عزیزم بچت فقط ۲۹ روزشه 😐کی گفته دیره من دیدم ک بچه ۳ سالشه تازه ختنش کردن 😐

سوال های مرتبط