انقباض ی مدلیه ک میگیره ول میکنه سفتی شکم تو بارداری عادیه دیگ ماهای اخر شکم سفت میشه کم کم
با دستگاه
منم امروز حالت انقباض دارم هی سفت میشه ولی درد ندارم خیلی نگرانم🥲😭
سفت شدن با انقباضات زایمان فرق داره انقباض یکم قابل تحمل نیست.بیمارستان هم بری معاینه میکنن ببینن رحمت باز شده یا نه بعد تازه ۲۶ هفته ای خیلی زوده عزیزم
با دستگاه ان اس تی
اگه بیشتر از دو سه بار در روز باشه اوموقع خطرناکه
بعد میبینی بچه خودشو جمع میکنه خمیازه میکشه و این چیزا دیگه
تست میگیرن عزیزم متوجه میشن انقباض باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.