کیا بعد زایمان بواسیر گرفتن کیا عمل کردن؟

۵ پاسخ

من کم کم از اول بارداری گرفتم تا حالا بزرگتر شده😩

من از زایمان قبلیم گرفتم کم کم ک شکمم شل شد اونم جمع شد باز این زایمانم پیداش شد ک بازم شکمم شل کار کرد دردش کم شده

زایمان طبیعی باشه طبیعیه جمع میشه شیاف بزاری
پماد آنتی همورویید هم بزنی رفع میشه میرع

من شدیییید گرفتم
عمل میخاست اما عمل نکردم

من هنو زایمان نکردم بواسیر گرفتم الان دو روزه خعلی اذیتم نه راحت میتونم بشینم نه بلند شم
مکافاتی شده واسم 😩😩😩

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان علی اقا مامان علی اقا ۹ ماهگی
مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی