۷ پاسخ

بواسیر چیه؟

خوب نشدم

من که نگرفتم

عزیزم من بعد زایمان گرفتم همونجوری مونده فقط دکتر پماد داده دردشو کم میکنه

من الان چندروزه اینجوری شدم انتی فیشر میزنم و باکتی ماید

ده ساله دارم هیچی خوبش نخاهد کرد فقط دردشو میگیره

میگن پشکل خر دود بدی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآریا💫 مامان آرتین وآریا💫 ۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی