بیمه تامین اجتماعی نداری؟
برید کلینیک بیمه یا رایگانه یا هزینه کم
به نظر من اگه قصد بارداری دارید حتما درست کنید
اگه نه خیلی اذیت میشی توی بارداری
ولی اینم بگم چون میگی اب میخوره درد میکنه اختمالا به عصب رسیده و عصب کشی هم لازم داره
تا میتونی درست کن عزیزم ،من کشیدن دندونامو اشتباه کردم الان میگن بیا کاشت چون ی طرفم دندون ندارم دیگ
من یه درمانگاه تو شهرمون رفتم شد ۱/۸۰۰
ولی مطب خصوصی ۳ تومن گفت
الان یک نزدیک چهل میلیون شد الان دارم درست میکنم همه رو باهم
ولی خدایی خیلی درد داره
سلام عزیزم
ماله منم یه خورده سیاه شده بود ولی چون درد داشت به عصب رسیده بود
رفتم دندون پزشکی عصب کشی وپر از ۶ میلیون و 500
اگه رو کش هم بخوای بزاری 13 میلیون
کشیدن هم 1 میلیون 500
من 4 تا عصب کشی پر داشتم
یکی هم باید روکش می شد
یکی هم کشیدم چون خیلی خراب بود دیگه درست نمی شد
بیمه نیستی عزیز؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.