انشاالله مثبتی عزیزم
تنبلی تخمدان نداری؟؟
آزمایش ندادین ماه قبل؟؟ چون من از یه نفر شنیدم اونم باردار بود ولی پریود شده بود
دقیقا همین علائم رو دارم
عزیز عکس بیبی چک ماه قبلتو داری بفرستی ببینم قشنگ مثبت پررنگ بود و پریود شدی ؟؟؟؟؟
دعا میکنم الله بهترینش رو برات رقم بزنه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.