برام من صفر هفتگی من تو دوتا بارداریم حالت تهوع ندارم و خیلی بهم خوش میگذری دوران بارداری 😎✨
من که کلا چندروز حالتش داشتم فقط یه بارم بالا آوردم بعدش دیگه حتی حالتش ندارم
من از اول هشت اول شروع شد تا آخر سیزده هفته
من از هشت هفته شروع شدتا شونزده هفته، البته هنوزم از گوشت چرخ شده عوقم میگیره
بدم میومد
من از شیش هفته هر روز بالا اوردم تا همین 14هفته بعدش بالا نیاوردم بهخاطر دارو هام اما بازم عوق زدنو دارم
من که تا آخربارداریم ازبوی آبگوشت بدم نیومد حالت تهوع داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.