خانمها حالت تهوع از چندماهگی تا چند ماهگی معمولا هست؟؟؟

۷ پاسخ

برام من صفر هفتگی من تو دوتا بارداریم حالت تهوع ندارم و خیلی بهم خوش میگذری دوران بارداری 😎✨

من که کلا چندروز حالتش داشتم فقط یه بارم بالا آوردم بعدش دیگه حتی حالتش ندارم

من از اول هشت اول شروع شد تا آخر سیزده هفته

من از هشت هفته شروع شدتا شونزده هفته، البته هنوزم از گوشت چرخ شده عوقم میگیره

بدم میومد

من از شیش هفته هر روز بالا اوردم تا همین 14هفته بعدش بالا نیاوردم بهخاطر دارو هام اما بازم عوق زدنو دارم

من که تا آخربارداریم ازبوی آبگوشت بدم نیومد حالت تهوع داشتم

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وششم بارداری
مهتاب مهتاب قصد بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دایار مامان دایار هفته سی‌وپنجم بارداری