منم دقیقا همین مشکلو دارم خارش بدن دارم پس فردا باز برم دکتر
منم یکی از آنزیمای کبدم بالا بود دکترم منو فرستاد پیش دکتر داخلی اون گفت مشکلی نداره البته من بدنم اصلا خارش نداشت ولی هر ماه دارم آزمایشم رو تکرار میکنم ک بالاتر نره
من بستری شدم
خطر مسمومیت بارداری رو بالا میبره باید تحت نظر باشی
منم تازه دکتر گفت انزیمم بالاست ۶۸
سلام خانما گپ زدم روبیکا پیم بدین عضو تون کنم @janan0m
خارش داری ؟علائمت چیه
باید ببینی دکترت چی میگه انزیم کبدی بالا تو بارداری خطرناکه برا مادر و جنین البته نمیدونم چه مقدارش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.