پسر منم همین وزنه ولی هر کی میبینه میگه مثل جوجه ست🙃
عالی...
ماشاالله خوبه بستگی به وزن تولدش و قد تولدش داره چقدر بوده قد وزن تولدش
بنظرم نرماله
١٩ ابان واكسن ١٨ ماهگي ماهور هست
براي يكسالگي كه برده بودم قد ٨١ بود وزن يادم نيست
دو سه روز پيش رو ترازو خودم تو خونه وزنشو گرفتم ١٣/٤٠٠ بود(ممكنه خطا داشته باشه،ترازو بهداشت دقيق تره)
تولد چقدر بود ،دخترمنم همین وزن خوب ولی خب لب مرزن دیگه به من گقت بهداشت حدود هشتصددگرم کم داره گفتم به بزرگی خودتون ببخشین😂خب چیکارکنم نمیخوره سه روز دهنم سرویس یه لقمه نخورده همش هم گریه دندون درمیاره این میاد وزن میگیره اخه
شما دخترتون آزمايش یکسالگی داده؟
عااالیع
دختر من ۱ سال و ۷ ماه بردم قد ۸۲ وزن ۱۰ و ۳۰۰
دختر منم همین بود قد ۸۱
ماشالله بهش عالیه
مگه بهداشت میبرین اونجا بهتون نمیگن؟
۱۰ روز پیش دخترمو وزن کردم ۱۱ بود منم نمیدونم خوبه یا کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.