خانم نظرتون راجب اسم مهتا چیه

۸ پاسخ

به نظرم هر اسمی که به دلت نشسته رو انتخاب کن اینجا هر کی یه سلیقه ای داره یکی میگه قشنگه یکی میگه‌زشته مهم دل خودته 🙂

خیلی قشنگه عزیزم ما یدونه مهتا نزدیکمون هست این بچه گوله نمکه

مأوا
مهدا هم آوا با مهتا

اره خوبه ب اسم پسرت و خودتم میاد

مهم دل خودت مهم نظر خودت واست مهم نباشه بقیه چی میگن یه نفر یه حرف میزنه بعد میگی عه اگه اینم بگم یه چیزی میگن من خودم برا بچه ام اسم گذاشتم اون چیزی که خودت دوست داری بزار

خیلی قشنگه نه تکراری میشه نه قدیمی😍

قشنگه

زیباست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۲ سالگی
مامان آرشا مامان آرشا ۳ سالگی