خانما نظرتون راجب اسم مهتا چیه

۱۰ پاسخ

پیر زنیه

خیلی قشنگه😍 فکر کنم یعنی ماه بی همتا

قشنگ و لطیفه🥰

قشنگه ها ولی انگار اسما تابوندن خوش اوا نی نمیدونم یه مشکلی داره

سلیقه ایه

اولین بار که شنیدم خیلی خوشم اومد😍😍

همتا بزار

قشنگه

اسم قشنگیه خوش آوا هست🥰🥰

اسم دخترمه خیلی قشنگه 😍🥰

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۲ سالگی
مامان سجاد مامان سجاد ۲ سالگی