۳۴ پاسخ

ازگیل عزیزم

ما بهش میگیم ازگیل ژاپنی

ازگیل عزیزم.. توی اکثر خونه های ما شمالی ها که حیاط داریم هستش

ماگیلانی هامیگیم اَنبه ،،
،ازگیل به چیزدیگه میگیم،،بیشترم توحیاطمون داریم

الان میان میگن این انبه اس 🤣🤣🤣

اونی که شب یلدا میاد میگن کنس اینو میگن ازگیل

ازگیل

ازگیل

ازگیل

واسه ما گیلانیا تا ابد انبه هستش😂👌🏻
ازگیل یچیز دیگس که سفته تقریبا

ازگل ...

ازگیل

ما بهش میگیم انبه

مال شماله انبه 😂😂😂😂 شما ب کونوسم میگین ازگیل که چه خبره 😂😂😂ول کنید مارو شمالیا میکن انبه تمام

گلابی جنگلی میگیم ما😃

این گلابی وحشی میگیم بهش

ازگیل

گلابی ژاپنیه . یه سرچ کنید

ممنون از همگی تون💖

انبه تو رشت توی کل شهر پره درختشه

ازگیل

ما شمالیا میگیم انبه

عشق من😍😍😍

ما میگیم ازگیل هندی
یه ازگیل دیگم هی قهوه ایه اون ازگیل خالیه این ازگیل هندی😁😆

ما شمالیا میگیم انبوه
کونوس هم میگیم البته یکم سفت تره فصلش فرق میکنه این نرم تره
نوعی سرکه میزاریم بهش میگیم کونوس اوی سیزده به در میل میکنیم

خواهرم این چه سوالیه تازه از شر الوچه گوجه سبز خلاص شده بودیم🤣🤣🤣

گلابی جنگلی
ازگیل که قهوه ایه اصلا یه چی دیگه اس
انبه هم ما به چیز دیگه میگیم

ازگیل

ما شمالی ها میگیم انبوه انبه جنگلی

خانومای شمالی انبه میوه جنوبیه ما روش تعصب داریم این انبه نیست حتی شبیه انبه هم نیست😂

ازگیل

ازگیل شمالی ها میگن انبو

ما میگیم گلابی جنگلی، پر از هسته است

ازگیل اینجا ما نمیخریم معمولا همه تو حیاطشون دارن

سوال های مرتبط

مامان سجاد مامان سجاد ۲ سالگی
مامان دخترام😍 مامان دخترام😍 ۲ سالگی
مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۲ سالگی
مامان دینا مامان دینا ۲ سالگی
مامان آیسا 🌹آتنا مامان آیسا 🌹آتنا ۲ سالگی