خانما نظرتون راجب اسم گیسو چیه؟

۱۲ پاسخ

خیلی قشنگه من اگه یه زمان دختر دار بشم میزارم عطرین

زیباست😍

خیلی قشنگه

اسمه قشنگیه 😍

من میخواستم بزارم ترسیدم بچم کم‌مو باشه ضایع بشه😂😂😂

قشنگه ولی قدیمیه

قشنگه

یکم حس قدیمی بهم میده

حس کردم قدیمی شده

قشنگه من دوست دارم 🥰

خیلی خوبه من خیلی دوس داشتم بزارم شوهرم قبول نکرد

قشنگه من دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان مسیحا مامان مسیحا ۲ سالگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۲ سالگی
مامان سجاد مامان سجاد ۲ سالگی