خیلی قشنگه من اگه یه زمان دختر دار بشم میزارم عطرین
زیباست😍
خیلی قشنگه
اسمه قشنگیه 😍
من میخواستم بزارم ترسیدم بچم کممو باشه ضایع بشه😂😂😂
قشنگه ولی قدیمیه
قشنگه
یکم حس قدیمی بهم میده
حس کردم قدیمی شده
قشنگه من دوست دارم 🥰
خیلی خوبه من خیلی دوس داشتم بزارم شوهرم قبول نکرد
قشنگه من دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.